• Klient:
    Legend Hotels & Spas
  • Lokalizacja:
    Szczecin
  • Liczba pokoi:
    134
  • Zakres:
    Wayfinding, signage, branding

Courtyard by Marriott

Hotel sieci Marriott mieści się w ultranowoczesnym kompleksie POSEJDON w samym sercu Szczecina. Czterogwiazdkowy Courtyard oferuje 134 pokoje i największe w mieście centrum kongresowe.
Naszym zadaniem było opracowanie i produkcja oznakowania zewnętrznego oraz elementów systemu identyfikacji wizualnej obiektu w postaci:

  • logo zewnętrznego – produkcja oraz montaż logo Courtyard by Marriott o długości 18 metrów, które zamontowaliśmy na 10. piętrze elewacji metodą alpinistyczną,
  • logo zewnętrznego nad głównym wejściem do hotelu – logo wykonane zostało w unikalnej technologii LP Flex we współpracy z dostawcą z Dubaju.

Oznakowanie wewnętrzne

Zakres naszych prac obejmował opracowanie graficzne, produkcję oraz montaż elementów oznakowania wewnętrznego takich jak:

  • numeracja apartamentów,
  • opracowanie szeregu znaków oraz piktogramów ułatwiających komunikację w hotelu,
  • oznakowanie i usprawnienie komunikacji w części konferencyjnej oraz bankietowej obiektu,
  • produkcja oraz montaż elementów wchodzących w skład wystroju apartamentów
    oraz wiele innych.
  • Klient:
    Legend Hotels & Spas
  • Lokalizacja:
    Szczecin
  • Liczba pokoi:
    121
  • Zakres:
    Wayfinding, signage, branding

Moxy Hotels

Hotel trzygwiazdkowy, znajdujący się w kompleksie POSEJDON w Szczecinie. Hotel należy do międzynarodowej sieci Marriott.
Zakres prac obejmował kompleksowe oznakowanie budynku zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Dostosowaliśmy i zaimplementowaliśmy międzynarodowy standard Systemu Identyfikacji Wizualnej hotelu do istniejących warunków.

W identyfikacji hotelu został zastosowany szereg nietypowych, designerskich oraz innowacyjnych elementów, wyróżniających ten obiekt na tle konkurencji.
Naszym zadaniem była produkcja oraz montaż wszelkich elementów identyfikacji wizualnej oraz wystroju obiektu, zaczynając od opracowania graficznego poprzez produkcję oraz montaż tych elementów.

Wykonaliśmy bardzo efektowne logo, które zamontowaliśmy na 10 piętrze budynku metodą alpinistyczną, dzięki czemu hotel jest widoczny z bardzo daleka, a zastosowany w logo kolor Magenta skupia na sobie uwagę przechodniów oraz gości hotelowych.

Wyprodukowaliśmy i zamontowaliśmy komplet oznaczeń apartamentów, pomieszczeń ogólnodostępnych oraz pomieszczeń załogi.
Wyjątkowego uroku dodają grafiki malowane na elementach baru oraz lobby hotelowego. Dzięki czemu przestrzeń zyskała przebojowy i młodzieżowy charakter, a to przekłada się na dobre samopoczucie gości.

  • Klient:
    WAVE Międzyzdroje Resort & SPA
  • Lokalizacja:
    Międzyzdroje
  • Powierzchnia obiektu:
    10000 m²
  • Zakres:
    Wayfinding, signage, branding

WAVE Międzyzdroje Resort & SPA

Wave Międzyzdroje Resort & SPA to projekt inspirowany miejscem, w którym znajduje się obiekt. Formy budynków nawiązują bezpośrednio do dynamicznego, tętniącego życiem morza – fal i ich nieustannego ruchu. Patrząc na linie budynków z różnych perspektyw, zauważymy ich zmienność – dokładnie taką, jaką obserwujemy na morzu. Z oddali natomiast – z plaży, otwartego morza czy molo – kompleks zmienia się w pięciomasztowy żaglowiec o błękitno–białych skośnych żaglach. Spoglądając na ten sam budynek z zupełnie innych punktów, zauważymy jak mienią się jego fasady.
Design apartamentów jest ukłonem w stronę lokalizacji, bezpośredniego sąsiedztwa z morzem, wydmami i otaczającym przepięknym parkiem sosnowym. Stąd w pokojach pojawiły się drewniane rzeźby przypominające kawałki drewna wyrzuconego przez morze oraz mosiężne uchwyty w kształcie kamieni. Istotnym elementem dekoracyjnym apartamentów są też pióra, które często możemy znaleźć na plaży. Wszystkie elementy dekoracyjne są niepowtarzalne – to małe dzieła sztuki, których wykonawcą jest sama natura.

Nasz wkład w ten projekt obejmował zaprojektowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej obiektu oraz jego wdrożenie.

Zaprojektowaliśmy oznakowanie zewnętrzne oraz wewnętrzne obiektu. Opracowaliśmy system komunikacji pieszej, dzięki któremu użytkownicy mogą sprawnie poruszać się pomiędzy budynkami w hali garażowej.
Na terenie kompleksu rozlokowaliśmy pylony informacyjno–kierunkowe, ułatwiające gościom poruszanie się pomiędzy budynkami oraz informujące o funkcjach zlokalizowanych na terenie kompleksu obiektach takich jak:

  • baseny,
  • restauracja,
  • plac zabaw,
  • strefa wellness & spa.

Przy głównym wejściu oraz w recepcji zamontowaliśmy efektowne podświetlane logotypy, które podkreślają prestiż obiektu.

Największym wyzwaniem było opracowanie komunikacji pieszej w hali garażowej. Zależało nam, by odnalezienie wejść do poszczególnych obiektów było maksymalnie intuicyjne.

  • Klient:
    METRO Global Solution Center
  • Lokalizacja:
    Szczecin
  • Powierzchnia obiektu:
    2700m²
  • Zakres:
    Wayfinding, signage, branding

METRO Global Solution Center

METRO Global Solution Center jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla METRO, wiodącej międzynarodowej firmy handlowej z siedzibą w Niemczech, oferującej asortyment spożywczy i nieżywnościowy, która specjalizuje się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz niezależnych handlowców.

Spółki usługowe, takie jak METRO Global Solution Center, METRO PROPERTIES, METRO LOGISTICS, METRONOM i METRO ADVERTISING świadczą nadrzędne usługi dla całego koncernu w zakresie księgowości i operacji biznesowych, nieruchomości, logistyki, IT oraz reklamy.

Założone w 2012 roku w Szczecinie METRO Global Solution Center (dawniej METRO SERVICES) przekształciło się z dostawcy usług w partnera dostarczającego kompleksowe rozwiązania dla biznesu.

Nasza współpraca z METRO Global Solution Center obejmowała produkcję oraz implementację elementów oznakowania i wayfindingu charakterystycznych dla poszczególnych stref siedziby firmy. Druk oraz montaż elementów brandingu całej powierzchni wykonaliśmy na podstawie materiałów otrzymanych od klienta.

Centrala podzielona jest na strefy: Tokyo, Nowy York i Londyn, w skład których wchodzą indywidualne, wyjątkowe i niepowtarzalne grafiki ścienne, jak i grafiki wyklejone na przeszklonych ścianach biur. Każde pomieszczenie posiada swoją nazwę, wraz z indywidualną grafiką ścienną oraz wydrukowaną mapą na przeszkleniach z danej lokalizacji. Na całej powierzchni wykleiliśmy kilkaset metrów kwadratowych grafik i wartym podkreślenia jest fakt, że żaden element nie powtarza się dwa razy.

Siedziba firmy zajmuje 2700m² powierzchni, dlatego na ścianach oprócz typowego brandingu umieszczone zostały mapy całej przestrzeni biurowej, które znacząco wpływają na komunikację pracowników i aspekty związane z wayfindingiem.

  • Klient:
    Przedsiębiorstwo Budowlane CALBUD
  • Lokalizacja:
    Szczecin
  • Powierzchnia obiektu:
    18675m²
  • Zakres:
    Wayfinding, signage, branding

POSEJDON CENTER

POSEJDON to wielofunkcyjny budynek oparty na trzech stabilnych filarach: nowoczesnej przestrzeni biurowej (18,6 tys. m2), doskonale przemyślanej części handlowo–usługowej (4,5 tys. m2) oraz dwóch hotelach największej na świecie sieci Marriott – trzygwiazdkowym Moxy i czterogwiazdkowym Courtyard, które oferują swoim gościom łącznie 255 pokoi. Całość dopełnia największe i najnowocześniejsze centrum kongresowe w Szczecinie z sześcioma salami konferencyjno–bankietowymi i przestronnym foyer, mogącymi pomieścić do 1000 osób.

Nasza przygoda z Posejdonem zaczęła się już na etapie budowy kompleksu. Pierwotnie zostaliśmy poproszeni o opracowanie prototypu portalu wejściowego do wind obiektu.
Nasz projekt spotkał się z uznaniem inwestora, co zaowocowało kontraktem na produkcję oraz montaż 100 takich portali w całym obiekcie.
Z czasem zakres prac sukcesywnie się powiększał – wykonaliśmy szereg nietypowych elementów architektonicznych oraz wszelkiego rodzaju zabudów. Po oddaniu obiektu do użytku inwestor poprosił nas o opracowanie oznakowania kierunkowego i informacyjnego, poprawiającego komunikację w obiekcie.

    TZMO Group

    Grupa TZMO jest wiodącym globalnym producentem i dostawcą produktów medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych na rynek światowy. Dysponują wieloletnim doświadczeniem oraz nowoczesnymi technologiami produkcji, dzięki czemu dostarczają produkty najwyższej jakości.

    Marki, jakie posiadają to min. Bella, Seni, Matopat, Happy i wiele innych.
    Obecnie znajdują się w 18 krajach na całym świecie od Europy przez Indie po USA, posiadają 55 spółek i zatrudniają 7600 pracowników.

    Zostaliśmy zaproszeni do pomocy w opracowaniu i wdrożeniu systemu komunikacji na terenie zakładu oraz do wykonania brandingu nowopowstałego biurowca.

    Zakres naszych prac zawierał się w:

    • brandingu nowo wybudowanego magazynu polegającego na wyprodukowaniu, dostawie oraz montażu logotypów marek należących do grupy,
    • opracowaniu koncepcji komunikacji pojazdów na terenie zakładu,
      brandingu recepcji głównej biurowca wraz z wykonaniem logotypów na zielonej ścianie, która została zbudowana z mchu stabilizowanego przy współpracy z firmą GreenBottles,
    • zaprojektowaniu oraz produkcji pylonów informacyjnych oraz kierunkowych,
    • wykonaniu przesłon oraz grafik z folii w poszczególnych pomieszczeniach biurowca,
    • oklejeniu polegającym na opracowaniu, produkcji oraz montażu patternu w poszczególnych gabinetach oraz salach konferencyjnych biurowca, tak aby zapewnić pracownikom maksymalny komfort.
    • Klient:
      Concentrix CVG International
    • Lokalizacja:
      Szczecin
    • Powierzchnia obiektu:
      4000m²
    • Zakres:
      Wayfinding, signage, branding

    CONCENTRIX CVG International

    Nasz wieloletni zaufany i stabilny klient, posiadający swoje oddziały na sześciu kontynentach, w ponad czterdziestu krajach, obsługujący swoich interesantów w siedemdziesięciu językach.
    Firma CONCENTRIX wspiera najlepsze światowe marki w dostarczaniu wyjątkowych wrażeń z wyjątkowymi wynikami.
    Concentrix pomaga inaczej spojrzeć na wyzwania związane z CX, by tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe wrażenia i zwiększają wydajność. Ich unikalne, holistyczne i zorientowane na wyniki podejście pomaga innym pracować mądrzej, wydajniej i lepiej dostosować się do wzrostu. Jest to firma obsługująca wiele podmiotów branż takich jak:

    • usługi bankowe i finansowe,
    • sektory publiczne,
    • zdrowie i ubezpieczenia,
    • media i komunikacja,
    • e-commerce,
    • nowoczesne technologie,
    • transport i turystyka

    Tym razem otrzymaliśmy od Contrentix nietuzinkowe i ambitne zlecenie dostosowania nowej siedziby do potrzeb firmy.

    Zadanie to było wymagające, ponieważ do aranżacji dostaliśmy prawie 4000 m² powierzchni.

    W zakres opracowania wchodziło zaprojektowanie wielu zróżnicowanych elementów komunikacji, wayfindingu oraz oznakowania poszczególnych stref siedziby, takich jak:

    • części wspólne
    • sale szkoleniowe i konferencyjne
    • biura i pomieszczenia kadry
    • strefy restauracyjne
      i wiele innych.

    W naszym opracowaniu skupiliśmy się głównie na zaprojektowaniu  spersonalizowanych grafik ściennych zgodnych z brandbookiem i filozofią klienta. Zależało nam na stworzeniu przestrzeni przyjaznej, wesołej i idealnie oddającej charakter firmy.

    Każdy element jest wynikiem naszej pracy – od projektowania, poprzez produkcję elementów oznakowania aż po ich profesjonalny montaż.

    Docelowy efekt osiągnęliśmy dzięki pracy z ekologicznymi, najwyższej jakości materiałami oraz z wykorzystaniem najnowszych, zaawansowanych maszyn.