• Klient:
    Legend Hotels & Spas
  • Lokalizacja:
    Szczecin
  • Liczba pokoi:
    134
  • Zakres:
    Wayfinding, signage, branding

Courtyard by Marriott

Hotel sieci Marriott mieści się w ultranowoczesnym kompleksie POSEJDON w samym sercu Szczecina. Czterogwiazdkowy Courtyard oferuje 134 pokoje i największe w mieście centrum kongresowe.
Naszym zadaniem było opracowanie i produkcja oznakowania zewnętrznego oraz elementów systemu identyfikacji wizualnej obiektu w postaci:

  • logo zewnętrznego – produkcja oraz montaż logo Courtyard by Marriott o długości 18 metrów, które zamontowaliśmy na 10. piętrze elewacji metodą alpinistyczną,
  • logo zewnętrznego nad głównym wejściem do hotelu – logo wykonane zostało w unikalnej technologii LP Flex we współpracy z dostawcą z Dubaju.

Oznakowanie wewnętrzne

Zakres naszych prac obejmował opracowanie graficzne, produkcję oraz montaż elementów oznakowania wewnętrznego takich jak:

  • numeracja apartamentów,
  • opracowanie szeregu znaków oraz piktogramów ułatwiających komunikację w hotelu,
  • oznakowanie i usprawnienie komunikacji w części konferencyjnej oraz bankietowej obiektu,
  • produkcja oraz montaż elementów wchodzących w skład wystroju apartamentów
    oraz wiele innych.
  • Klient:
    Legend Hotels & Spas
  • Lokalizacja:
    Szczecin
  • Liczba pokoi:
    121
  • Zakres:
    Wayfinding, signage, branding

Moxy Hotels

Hotel trzygwiazdkowy, znajdujący się w kompleksie POSEJDON w Szczecinie. Hotel należy do międzynarodowej sieci Marriott.
Zakres prac obejmował kompleksowe oznakowanie budynku zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Dostosowaliśmy i zaimplementowaliśmy międzynarodowy standard Systemu Identyfikacji Wizualnej hotelu do istniejących warunków.

W identyfikacji hotelu został zastosowany szereg nietypowych, designerskich oraz innowacyjnych elementów, wyróżniających ten obiekt na tle konkurencji.
Naszym zadaniem była produkcja oraz montaż wszelkich elementów identyfikacji wizualnej oraz wystroju obiektu, zaczynając od opracowania graficznego poprzez produkcję oraz montaż tych elementów.

Wykonaliśmy bardzo efektowne logo, które zamontowaliśmy na 10 piętrze budynku metodą alpinistyczną, dzięki czemu hotel jest widoczny z bardzo daleka, a zastosowany w logo kolor Magenta skupia na sobie uwagę przechodniów oraz gości hotelowych.

Wyprodukowaliśmy i zamontowaliśmy komplet oznaczeń apartamentów, pomieszczeń ogólnodostępnych oraz pomieszczeń załogi.
Wyjątkowego uroku dodają grafiki malowane na elementach baru oraz lobby hotelowego. Dzięki czemu przestrzeń zyskała przebojowy i młodzieżowy charakter, a to przekłada się na dobre samopoczucie gości.

  • Klient:
    WAVE Międzyzdroje Resort & SPA
  • Lokalizacja:
    Międzyzdroje
  • Powierzchnia obiektu:
    10000 m²
  • Zakres:
    Wayfinding, signage, branding

WAVE Międzyzdroje Resort & SPA

Wave Międzyzdroje Resort & SPA to projekt inspirowany miejscem, w którym znajduje się obiekt. Formy budynków nawiązują bezpośrednio do dynamicznego, tętniącego życiem morza – fal i ich nieustannego ruchu. Patrząc na linie budynków z różnych perspektyw, zauważymy ich zmienność – dokładnie taką, jaką obserwujemy na morzu. Z oddali natomiast – z plaży, otwartego morza czy molo – kompleks zmienia się w pięciomasztowy żaglowiec o błękitno–białych skośnych żaglach. Spoglądając na ten sam budynek z zupełnie innych punktów, zauważymy jak mienią się jego fasady.
Design apartamentów jest ukłonem w stronę lokalizacji, bezpośredniego sąsiedztwa z morzem, wydmami i otaczającym przepięknym parkiem sosnowym. Stąd w pokojach pojawiły się drewniane rzeźby przypominające kawałki drewna wyrzuconego przez morze oraz mosiężne uchwyty w kształcie kamieni. Istotnym elementem dekoracyjnym apartamentów są też pióra, które często możemy znaleźć na plaży. Wszystkie elementy dekoracyjne są niepowtarzalne – to małe dzieła sztuki, których wykonawcą jest sama natura.

Nasz wkład w ten projekt obejmował zaprojektowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej obiektu oraz jego wdrożenie.

Zaprojektowaliśmy oznakowanie zewnętrzne oraz wewnętrzne obiektu. Opracowaliśmy system komunikacji pieszej, dzięki któremu użytkownicy mogą sprawnie poruszać się pomiędzy budynkami w hali garażowej.
Na terenie kompleksu rozlokowaliśmy pylony informacyjno–kierunkowe, ułatwiające gościom poruszanie się pomiędzy budynkami oraz informujące o funkcjach zlokalizowanych na terenie kompleksu obiektach takich jak:

  • baseny,
  • restauracja,
  • plac zabaw,
  • strefa wellness & spa.

Przy głównym wejściu oraz w recepcji zamontowaliśmy efektowne podświetlane logotypy, które podkreślają prestiż obiektu.

Największym wyzwaniem było opracowanie komunikacji pieszej w hali garażowej. Zależało nam, by odnalezienie wejść do poszczególnych obiektów było maksymalnie intuicyjne.